czwartek, 30 grudnia 2010

Sylwestrowe porządki, czyli czyszczenie wyciskarki

"O zgrozo!" - wykrzyknąłem, kiedy odkręciłem zacisk mocujący komorę. Zebrało się tam sporo resztek, które zaczęły już lekko się psuć i nabierać puszku. Niestety nie uwieczniłem tego na zdjęciu a jedynie rezultat po czyszczeniu widać powyżej.

Zaczęło się to od tego, że czyściłem wyciskarkę po zrobieniu soku i zobaczyłem, że coś w zacisku zaschniętego siedzi. Były to resztki cieciorki, którą moja żona mieliła dla naszego maluszka kilka dni temu. Zabrałem się za skrobanie nożem, ale ciężko się tam było dostać. Myślałem więc jak by to wyczyścić. Cztery śrubki mocujące patrzały na mnie jakby mówiły: "odkręć nas!". Odkręciłem i zobaczyłem, że to co było na wierzchu to nic w porównaniu ze skarbami spod zacisku. Wrzuciłem do wody, wyszorowałem, wytarłem maszynkę i znów jest jak nowa.

Moja maszyna już jest gotowa na Sylwestrową imprezę!

Chcesz mieć taką maszynę? Kup ją na Amazonie!

9 komentarzy:

  1. Maszyna budzi szacunek, nie tylko za sprawą czystości :)
    Smacznych soczystych odkryć w 2011 życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia:Czyli te cztery sroby co widzimy na zdjeciu, to je odkreciles tak? Ja mam podobna maszyne ,innej firmy , rowniez powinnam tam zajrzec? Nie rozleci sie po rozkreceniu tych srob ? ;)

    Ja zauwazylam ze ja mam mocno wodny roztwór soku to widze ze czesc plynu przechodzi przez, hm, taka jakby uszkelke plastikowa wlasnie do tych srób, tez tak masz??

    OdpowiedzUsuń
  3. @Sylwia - Nie pamiętam czy tam była uszczelka ;( Ale wszystko dało się domyć i po odkręceniu nic się nie rospadło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Sokomaniaku, podoba mi się Twój blog graficznie i podziwiam Twoje zacięcie do analizowania soków po różnymi względami. Zastanawiam się nad kupnem wyciskarki na stronie Amazon, ale nigdy nic nie kupowałam za granicą, stąd kilka pytań: ile wynosi koszt wysyłki do Polski, czy płaci się jakieś cło i co jeśli potrzebna jest jakaś naprawa gwarancyjna lub pogwarancyjna. Angielski znam słabo, więc czytanie info po angielski przychodzi mi z trudem. Będę wdzięczna za podpowiedź. Milena

    OdpowiedzUsuń
  5. @Milena: koszt wysyłki trzeba uzgodnić ze sprzedawcą. Może się okazać że nie wyśle on do Polski lub przesyłka będzie strasznie droga. Gwarancja jest ale w razie czegoś trzeba będzie pewnie dostarczyć maszynę do firmy w Anglii.

    Najlepiej jak ktoś kto dobrze zna angielski pomoże Ci i wyjaśni co pisze w ogłoszeniu oraz pomoże napisać zapytanie do sprzedawcy o wysyłkę i gwarancję.

    O jakiej wyciskarce myślisz? Podaj linka

    OdpowiedzUsuń
  6. Doczytałam się, że wysyłka do Polski kosztuje 30 funtów, i w sumie ceny nie są dużo niższe, więc w sumie sobie odpuszczę te zagraniczne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka dni temu kupiłam taki sprzęcik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałbym się skontaktować z autorem bloga ale nie widzę nigdzie zakładki kontakt :) Może autor podpowie gdzie szukać kontaktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontakt z autorem jest bardzo prosty ;)

      "nazwa tego bloga" małpa gmail kropka com

      Zawsze można też zostawić pytanie w komentarzu

      Usuń

Reklama

Spodobał Ci się wpis i chcesz być informowany o nowych postach? Zostań stałym czytelnikiem i dołącz do kanału RSS. Najprościej jest to zrobić używając czytnika RSS Dodaj do Google (trzeba mieć konto/email Google). Czym jest RSS wytłumaczy Ci Wikipedia.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dodaj do